mandag 27. februar 2012

Hong Kong for andre gang

Denne gangen bodde jeg i en annen del av Hong Kong. Sist gang bodde jeg på Kowloon, mens nå bodde jeg på Hong Kong Island. Hostellet jeg bodde på var veldig lite. Det var kun tre dorms med åtte senger i vært rom. Det var veldig mange koselige mennesker der, men jeg hadde allerede planer fra før så jeg var ikke så veldig sosial med de på hostellet.

Everlinn og Dagfrid som jeg møtte på safarien i Kenya og en liten tur i Beijing var i Hong Kong på samme tid som meg. Så vi møttes og var sammen hele dagen. Det meste av tiden gikk med til å shoppe og snakke. Vi gikk også innom en butikk og kjøpte oss is. Den isen var helt fantastisk god!
Det var superkoselig å møte Everlinn og Dagfrid igjen og det var litt greit å snakke litt norsk også. Etter en lang dag med shopping gikk jeg en tur på hostellet før vi møttes igjen for å spise middag. Det ble en ganske tidlig kveld. Jeg skypet hjem en liten stund på kvelden også og fikk med meg bestemors 92-års bursdagsfest. Det var veldig koselig :)

Dagen etter skulle jeg dra videre til Vietnam, så jeg hadde ikke så ekstremt mye tid i Hong Kong, men jeg møtte Dagfrid og Everlinn for en liten shopping runde der vi kikket etter vidvinkellinse til Dagfrid og meg og kamera til Everlinn. Everlinn fikk seg nytt kamera og jeg fikk to nye linser faktisk.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar